bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

Nem fáj !

2007.12.29. 10:05 | üresen álló | Szólj hozzá!

Dehogynem! De mi ? a szív? a lélek? olyan van egyáltalán? hát ki tudja ,de valami fáj ,ott bent ! már a barátokkal sem ,jó ,csak ülök ,és mindha ott sem lennék ,de akkor hol ? hol volna jó? Tegnap volt bent nálunk két ,ismerős -ismeretlen ,.Karácsony, szülinap . .!happy borzday . . hm ? kimentünk mekibe ,vettem két sajtburgert/már nincs pár százas ajánlat ,mér is lenne/ és leültünk enni.kicsit furcsán éreztem magam ,amikor a nagy kék táskából ,amit az ismeretlen ismerős magával ciplet , előhúzott pár ajándékot . .karácsonyra vagy mi fenére ,heh hogy ebbe mi a vicc ? az hogy mindneki kapott csak én nem .érdekes érzés volt , csak nyomkodtam a telefonom és reménykedtem ,hogy megnyílik az átjáró egy másik  dimenzióba és  gyorsan beleugorhatok ,aztán szevasztok ... de nem íg lett nem jött átjáró ,sem semmi csoda ,még rohadt szavak sem  jöttek a számra . . csak ott ültem . nembaj túléljük, ennek is vége lesz ,. . és az lett . . még eljópofáztunk a pircingeshez ,ahol rájuk jött a barátság-piricing ötlete és gyorsan tele is fujatták lidokainnal a szájukat. érdekes volt ... ahogy egy hosszú tűvel átzurják ,a szád és a inyed közti ,aprócska bőrficnit,hogy aztán egy fogralógó izé díszelegjen a pofádba. miközben a barátsonékat szúrkálták ,megnyugtató érzés töltötte el a szívem, ...nekik jó , nekem jó .... aztán ahoya nóta szól ,mindenki elindult haza. . illetve a pályaudvarra, aztán egy büdös sörözőbe ahol a maradék ,leépítő egy szál piris bondomat szivogattam ,és közben röhögtem az egyik cimborám ,idétlen történetin ..aztán elhúztam haza .. úton hazafelé,.vicces... az mp4-em próbálom hallgatni ,de nem szól ,csak . . és megyek tovább ,sötét volt . hó ..hideg és halál? ki tudja ? lehet hogy csak belül hal meg ismét valami ,mint ahogy szokott egy ilyen este után ,amikor megerőszakolom a lelkem ,és megyek tovább ...mert Nem fáj ,mert az egyedülét egy olyan állapot amit felerősít mások boldogága ,enyhít az önsajnála és szép lassan hozzászokik az agy ....

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr81277981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása