bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

egy percel tovább

2008.01.09. 17:45 | üresen álló | Szólj hozzá!

Most ezt a számot hallgatom ,30y egy percel tovább . Nemrég értem haza még külön órák ,és unalmas napocska utána végre itthon,ettem egy kis kínai levest ,kimarattam vele a pofázmányom belső részét ,majd jól bekajoltam a holnapi reggeli kakóscsigából is .Aztán magamra ölöttem a lehenő báli ruhám ,aminek cigányos színére próbáltam utalni a mamának ,viszont ő annyira lekelsen varrja hogy a végén abba fogk majd elmenni a péntkeni bálba.természetedn egyedül ,illetve egy kedves barátnőmmel ,akinek szintúgy se kutyája se macskája ,akárcsak nekem.kéne valami haszonosat csinálni ... de mit? nincs kedvem ,szertinem tanulok aztán elmélkedem ,ezuttal azon hogy zenei kariert kéne kezdenem, fognám a kis gitáromat és elénekelném amolyan beck zoli stílusban hogy mit is érzek, jó is leszek, már meg is álmodtam hogy miylen lenne az elős koncertem, és hogy hol is lennel csak aztán abba is belegondoltam hogy körülbelül két ember lenne jelen ,ők is csupán szolidalitásból ,ja ugyansi az emberke akiről tegnap írtam ,aki bepróbálkozott azért leoszotta hogy engem is sokan utálnak ám ,ezért most vizslató szemmel járok a suliba ,kutatom azokat kikre is gondolhatott ,árnyakat keresek, sötét emberkéket ... ott bújkálnak valahol a roxforthoz hasonló iskolában és én csak keresem őket , de úgy döntöttem ,nem érdekel.Ez el van döntve .. és mejünk is tovább ..mondjuk egy percel... amíg a földön véget nem ér az élet ..

Címkék: zene élet nap érzések őszinte

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr38291138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása