bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

egy év..100 év magány

2008.01.24. 17:13 | üresen álló | Szólj hozzá!

ma eléggé melankólikus hanulatban voltam ,eszembe jutott a volt barátom akivel valentín nap után egy nappal szakítottunk . már egy éve ,lassan itt van hogy egy éve vagyok szalma és én még mindig a volt pasim által okozott sebeket nyalogatom és nem tudok felszedni egy normális ,de még egy nemn normálsi embert sem . . .mért nem tudom már végre elfejelteni ,ő is tovább lépett nekem is ezt kéne tennem ,de nem megy egyszerűen valami megrökönyödött bennem és valami nem enged el tőle  ..de mi lehet az  ... ?: és miért ,hiszen körülbelül egy hétig jártunk ,igen egy hétig és egy évvel ezelött és én még mindig itt tartok .. még mindig fáj..belül van ez az érzés ..csak fe3szít ottbent ,olyan mnit amikor éhes vagy és kajára vágysz vagy szomjas vagy és egy csepp vízre ácsingózol.... sötét van,kavarognak az érzéseim ,vagy csak azok lángcsóvái...nagyon magam vagyok

Címkék: élet érzelem lélek remény érzések őszinte

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr64310235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása