bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

át kell evezni !

2008.01.01. 16:54 | üresen álló | Szólj hozzá!

hát boldog új évet ,már akinek az lesz ,már akinek úgy kezdődött ,már aki úgy állt hozzá.azt mondom ,ez egy másik let kezdete lesz amikor alkoholmámoros állpotban ,ért az éjjfél ,egy tanyán ,tanya buli ,mindneki kedvence ahol előkerül ,a részegedj okosna című társasjáték ,miután ,egyszerre le kell huzzak két deci jégert elég jól éreztem magama ,a barátnőm ,aki még nálam is részegebb ,volt elmondta hogy én vagyok a legjobb barántője és engme szerte a legjobban ,hasonlók . . mivel egy másik szánalms buliba is hivatalos votlam ,átevickéltünk taxival ,2000 -ért hoztak el minket és a két ropi igen erősen megterhelet a pénztárcámat,egy fiúcskával taxiztam ,aki egyébként elég jól is nézett ki.Amikor odaértünk , már vártak ránk ,mnit a rablóilmekben a bankban . a bmx-es bagázs. ők voltak ott ,sok sok vasalt hajú emberke ,feszülős nacian ,és vans felirítű pólókban .elég hamar szóba elgyedtem minnekivel ,jó volt végülis . egyik régebb óta ismert ,egyénke ,folyton cigizni hívott a folyosóra és miután már nem bírtam tovább csak a szomba tartottam a füstöt és fújkodtam ,ki és azon méláztam hogy mikor fog megcsókolni az egyénke és hogy akarom -e egyáltalán ,de rájöttem hogy ha ár gonodlkodni kel rjata hogy akarok -e egy csókot tőle az már régen ,rossz ,úgyhogy kifújtam az utolsó adag füstcsomót a számból és bementem. a házigazda finoman közölte velünk hogy már nem vagyunk jó vendégek ,és amerre a jó út van irány darány.esett a hó. . az útat már alig látni. .  fiúknak igen jó kedvük volt  ,de én már régen nem voltam a szilveszteri dejók vagyunk hangulatban. . azon gonodlkodtam ,így reggel 6 tályán miközbe bandukoltunk a város felé, ami rohadt messze volt ,hogy ez az év is olyan szar lesz nmit az eddigi 17 volt ..ennyit erről ... ennyit arról hogy szép minnde  ,és ugyebár a dal szerintem most ki kéne bogoznom amit nyáron összekuszáltam ,mégsem ,érne semmit ... már elgem volt a fiúkból . . ők jelentettek akkor minne roszat amit az előző évből magam mögött akartam hagyni . . meg kell szabadulnom tőlük ,gonodlkodtam ,. . de hogyan ,busz nem jár  ,pézem semmi . . anya dolgozik .. nehéz ügy .elkeseredésem ben érkzett emg a mentő gondoloat ,menj az útra és stoppolj ,hátha felvesz valaki ,és így is tettem ,káltam mnit a kurvák az út szélére , felemeltem az huvelyk újam az ége fel fordítottam ,és stop.. a harmadik autó állta csak meg a végső elkeseredés határán . beszáltam és otthagytam a fiúkat  ,úgy éreztem megmenkültem . .és így is lett . reggel volt már mire a szép esténk lesz után hazaérkeztem. . beültem egy kéd langyos vízbe lekapcsoltam a villanyt és feküdtem a sötétben egy kád vízben . . a szerelem is olyan nint egy kád forró víz ,nyakaig elmerülsz ,benne ,aztán szépen lassan ,lehül ..és minnde ilyen .semmi sem tart örökké ..remélem . . leginkább azt hogy ez az év jobb elsz nmit a többi ,hogy valami megváltozik ,de mégse nem tudom majd kiderül...

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr51281060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása