bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

kell egy új nap

2008.01.05. 12:50 | üresen álló | Szólj hozzá!

regglen nagyon sokáig aludtam ,pedig tengap este viszonylag korán hazaértem. jó mondjuk éjjel kettőkor még mindig hallgattam ,a kutyim szuszogását ,mert tegnep kikölöztem a kanpéra és ott alukáltam .már amennyire tudtam ...tanulnom kéne ,de nincs kedvem szokás szerint ,de biztos hogy később megerőszakolom a lekelm és nekiállok az okosodásnak. tegnapra visszatérve.. éjjel még beszéltem pár szót , a bmx-es banda egyik tagjával msn-en ,furcsa érzés volt  ,valami kis reményt adott ,csak nem tudom mire ,vagy minek ,érdekes ... majd talán ma kiderül ismét zrinyi söröző és ismét a bmx-es banda a szomszéd asztalnál ,kell ez a mai nap hogy legyen valami ,hogy történjen valami ,érzem hogy fog , ez egy új nap ,és talán új remények is

Címkék: nap remény új érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr73285548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása