bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

eroháadj+

2008.01.01. 19:28 | üresen álló | Szólj hozzá!

ha nem jött volna rá az ember fia hogy mi a cím ,akkor elomndanám hogy az hogy rohadj meg , és hogy ,hát a régi kedves emberke ,akivel ,grandba találkoztam és akiről azt irogattam hogy csak haverként nézek már rá .Nah ez volt a máz , nem is tudom hogy az az ember kell e nekem vagy csak valaki és én meg csak irigy vagyok rá amiért most talált valakit ,mert igen ez a bajom ,hogy neki ,van és nekem, nincs... Nem tudok egyszerűen tovább lépni ,átnézni rajta és hagyni az egégszet , úgy ahogy van,tehetelen vagyok ,nem tudom letörölni msn-ről .várom hogy mikor taálkozunk újra ,hogy ismét eljátszam hogy én már csak haverként nézek rád .De nem megy ,mit csináljak ha nem megy? Azt hiszem végső soron is hogy irigy vagyok ,rohadtul ,önző és , nemtudom hogy mit érzek ,de azthiszem semmit , csak valamit akarok érezni ,valamit akarok kezdeni magammal , lehet hogy még bennem van ,de ez most így szar nekem, kurva szar ,csak ordítanék ,mert nem tudom hogy mi a bajom ,hogy mi fáj és hogy hol fáj ,csak rossz rossz rossz ,és ennyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr38281272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása