bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

szép esténk volt..

2007.12.31. 09:46 | üresen álló | Szólj hozzá!

Hát kéremszépen ez a tengpa koncert , ska-p volt grandba ,hát rohadt jó volt  ,ott táncikoltam a párkett közepén ,és megkiséreltem jólérezni magam ,rájötem hogy nem lehetek akkora kuxi hogy amiatt a srác miatt bánkódok ,aki mellesleg végig minket bámult,szóval amiatt ,aki nem hinném hogy sok mindnet akarna tőlem ,br ki tudja ő egy pasi és hülye.sötét volt  bent és nem láttam a szép szemeit ,csak egy ifju emberkét aki, odvágtatott hozzám és három puszival üdvözölte nagyszerű barátságunkat. Nem akartam hogy feltünjön neki ,hogy pár hete még miatta bömböltem végig éjjszakákat és miatta fogadtam meg hogy pasi nekem ugyan nem kell .... és  tegnap ? csak ott állt ,nevetgélt és én is nevetgéltem vele , és nem éreztem mást ,mint hogy jó vele ,jó mnit egy haverral egy baráttal ,akivel lehet hülyéskedni ,szórakozni ,és akivel nem akarsz járni ,csak jó ,hogy ő ottvan neked.azthiszem . . azt h iszem ezt éreztem . a zene nagyon tetszett ,egyik paksi barátommal .táncoltunk sokat..
furi érzés volt ez a tegnap ,olyan gubanc volt , reggel még nem volt nagy hangulatom ,aztán jött nic a lelkesedédével ,amit imádok és az oylan jó volt . grandba elöbb érkeztünk és én ott vártam a fnet említett emberkét , és kerestem a tekintetemmel ,hogy hol lehet hol van ,nem jön ,jön ?!Aztán jött
Szép esténk volt, egyik legjobb barátnőm is összejött az áhitott úriemberrel.úgyhogy tényleg az össze barátnőnnek van ,kivéve persze engem ,kicsit ironikis állapot,de mit tehet az ember fia ha nem megy neki a szerme téma  ,de hogy miért? Én komolyan mondom ,csak annyi kéne hogy valaki ,szeressen ,egy picurkát és én is szerthessem őt ...De ez nekem nem jön össze. Én február 14 ,valentín napon ,a szerlemsek napján ,a csöpögős lufis szivecskés téma alatt azt fogom ünneplni hogy azon a napon leszek egy éve szalma . ja van ez így . . .
Amikor este hazaértem ,és kis szobába toppanék... ott feküdt a kutyim ,a kanpé alatt . .elmentem fürdeni ,és lemosni magamról a cigarettefüstös mámoros éjjszaka összes,apró illatszemcséjét. . kifeküdtem a kanpéra ,sós mogyit ettem a sötétben megsimogattam a kutyimat és gondolkodni kezdtem mindneféle dolgon ,leginkább az embereket depresszióba nyomó ,toló ,gonodlotok jutottak eszembe ..aztán elaludtam...(és a paplan alatt kéne elővenni ,elővenni ). .

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr82279808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása