bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

álom

2008.02.02. 10:59 | üresen álló | Szólj hozzá!

tegnap éjjel ,mnidha csakegy rossz álom ,elmék képei villanának be elöttem,..már a törzshelyé vált zrinyiben ,voltunk , és annyira rám ,jött a péntke esti kuckózhatnék ,hogy írtam ,az egyik kedves fiatal embernek ,aki mellesleg meghívott a szülinapjára  ,hogy nem -e baj ha viszek még egy embert .mire bisszaírta hogy nem ,.nem baj ,de nem tudja ki vagyok ... hát szép ,... úgy iszem ,két vendéggel mársi kevesebben lesznek ....aztán ,szépen lassan haza indultam ... a kis miniszoknyában ,tetőtől talpig leopárd mintás ruhában ahogy rude girlnek illik lenni , a fejem tetjén egy hatalmas piros masni,festettem meg a már kifakulóban ,lévő szőke hajam ... szép kis este , fázós este... tele csalódással... aznap éjjel sokáig fürödtem ,csak hallgattam ,ahogy csobog a a víz amit inkább mondanék lagyosnak mnit forró fürdőnek ,és néha néha ajéghideg víz emlékeztetett arra hogy idelye lenne kiszálni ,és nyugovóra térni ...aztán újabb álom következett ,most már tényleges, csókról álmodtam ,de egy másik ,fiúval , szintén ottvolt zriniyben ... hát igen ,ahogy szól a mondás is ,éhes disznó makkról álmodik... ma ismét zriniy és ismét ott lesz az álmosfiú ,..

Címkék: élet nap érzelem álom lélek remény új érzések őszinte

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr12321886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása