bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

üdvözletem

2008.01.29. 15:16 | üresen álló | Szólj hozzá!

mindkeinek ,aki még olvassa ezt a szánalomra méltó blogot. mert ez az msot ismét letargikus állpotban vagyok ,és próbálom összeszedni életme értelmének lényegét ,de bajosra sikerült . mingyárt február  és ha február akkor 14 és ha 14 akkor valantín nap és akkor elsz egy ébűve ,egy éve hogy ismét boldog voltam ,már nem is emlékszem az érzésre ,pont azok a dolok jutottak eszebe ,amikor megcsókolt , amikor vártam a már a suliban a kémia órán is arra gondlova hogy mikor lesz már vége és mikor láthatom újra  ,emlékszem ,próbáltam minnde percbe az arcát idézni ,és érezni a csókja ízét a számban ... ma ..ma poedig már az arcátra sem emlékszem ,nem érzem a csókja ízét sem ,.hiába próbálom ,felidézni milyen is lehetett, nem megy  ... csak az illatának foszlányi ,ütik meg néha az orrom ,amikor, fewlve3szem a tőle kapott szakadt pólót  és benne alsazom ,még ma is hordom a karkötőt a dobókockákból fűzött ajándékot amit ,egy st8-es parfümös dobozkában adott oda ,pont valentín napon ,imáédtam az illatát és azt a karkötőt is ....

Címkék: élet nap lélek remény érzések őszinte

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr30316462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása