bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

sítábor egy új élet

2008.01.24. 17:06 | üresen álló | Szólj hozzá!

hát igen ,így indultam neki  én is a sítábornak ,ami mint utobb kiderült fantasztikus volt  ,lefele jönni a hegyről ,úgy hogy közben félve veszed a kis kanyarokat és koncentrálsz arra hogy nehogy pofára ess az újdonsült kiszemelt pasi elött nem ,könnyű dolog  ,ja mert  van új kiszemelt  ,csak az a gáz  ogy két évvel fiatalabb mnit én  ,két év itt monst igencsak sokat számít mivel ő még csak 15 éves  ,15 még bele gondloni is rémisztő hogy mit szólnánka a többiek ha esetleg lenne valami köztünk és ez kitudódna  ,hát égne a fejem mint a rejsztág. a sítáborra visszatárve  ,az úton odafele kétszer hánytam tele a buszt izgalmas utunk volt ,majd megismerkedtem a 7.-es encsikével aki egy elkényesztetett leányzó és folyton a combjai vastagságával volt elfoglava ..hát igen izgalsam egy út volt. amikor megérkeztünk lachtal hegyei közé és felvonyszoltam az extra old shool tásáimat a hegyre ,elégedetten nyugtáztam ,hogy remek ittvagyunk. persze nekem jutott az emeleteságy teteje amit el is neveztem stilszerűen bázisnak.jól elszórakoztattam a jelenlévőket a csodálatos humorommal. a napok egyhangúan teletek ,reggeli ,ki a pályáéra és sí egészen 4 óráig közbe iktatva egy hütte látogatást ahol nem ettem semmit . végtére is jól éreztem magam a sítáborban ,hiszen ,elszakdtam kicst a külvilágtól ,a hazai emberketől .a sulitól az életttől..

Címkék: élet lélek érzések őszinte élmények

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr82310228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása