bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

ennyíííí

2008.01.10. 10:43 | üresen álló | Szólj hozzá!

Ma nem voltam suliba, elógtam ,helyette ithon tökéletesítgettem a myspace oldalamat..de ez most nem is lényeg ,az a fonots hogy a myvipes klubba ,aminek mellestleg én vgayok a tulajdonosa  ,a csillagzemű fiatalember egy másik lánykának udvarolgat . . hát gratulálok, nem is tudom elképszelni hogy ,hogy lehet valakinek ennyi bőr a pofáján . . hát így ezek szerintem ,már nagyon sokszor megfogadtam, hogy elfejeltem meg nem érdekel,mégsem tudom ,még mindig fáj nekem ,rossz hogy msot valakim ásnak izél udvarolgat vagy én nem is tudom ..csakidegesít ,lehet hogy az hogy ő megint boldog akar lenni ,é lehet lesz is  és én meg ismét egyedül maradok mint a kisujjam ,de akkoris ne legyen már ő boldog ha én sem vagyok az  ,mert így van ,nem vagyok az  egyáltalán nem..neki meg semmit nem jelent semmi ,mert így van ,fél napig szomrokodik ,ezt is egy msn-es ikonkával jelzi majd pár óra múlva ismét vigyorgós ikon van a neve mellett ..ennyi ..én azt hiszem mindent megpróbáltam annak érdekében hogy itt legyen valami ő meg kihasznált meg jókat röhögött .. és most az ÉN oldalamon az ÉN klubomba flörtöl ... hát menjen a picsába .. és ennyííí itt zártam le ,azt hiszem kellett ez a momentum hogy ki tudjam mondani

Címkék: élet nap lélek igazság érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr67291879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása