bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

napos oldal

2008.01.07. 18:52 | üresen álló | Szólj hozzá!

Az volt ma ,sütött a nap ,csakhogy nem csiripeltek a madárkák, de amúgy minden szép és jó volt  ,töri tz. meg hasonló apróságokat leszámítva . Ma eldönttem hogy egy újab stílusba evezek és extra kóci hajat csináltam magamnak ,természetesn hűen igazodva a már meszokott vasalt bmx-es stájlhoz ,mert ugye nem akarom hogy engem is csak a band acsúnyájaként emlegessnek ,mint egy kedves bartnőmet,bár ki tudja nekem mi a becenvem ? lehet éb vagyok a banda dilise vagy hasonló ,mindegy nem tudok róla tehát nincs is ez lesz az új filozófiám ,ma megszerztem 2008 első jegyét ami egy 4/5 lett úgyhogy bizton nyugtázom hogy idén is hasonló évem lesz mnit az összes többi.
a képzeljétek ,új "hódolóm"akadt ,a suli srtébere ,amúgy jó arc meg mindne  ,de kizárt dolog hogy járnék vele , mert nem is tudom miért  ,csak úgy nem ,nem vagyunk egy stílus ,pedig kedvelem őt ,rendes meg minden ,de ez nem elég egy kapcsolta kialaításhoz SZERINTEM.
De ez még a jövő zenéje  . és különben is a Pesti illetővel való nem éppen kapcsoltanak nevezzet izébizé részemről szerelem ,után nem kell most semmi ,csak egy kis nyugi meg persze hiányzona a szerlem ,csak nem vele... sokkal inkább egy iylen tetovált emberk vagy bmx-es vagy ilyesmi ,akivel egy sztájlba vagyunk ... de ezt mondom majd meglátjuk ,úgyse az elsz ahogy én akarom ,még egyszer nem volt úgy úgyhogy erre kersztet is vetek.hát azt hiszem mára ennyi lenne még van egy csomó bioszom ,amit persze majd csak az éjjszkaa leple alatt fogk megtnaulni ,mert ilyenkor inkább nézgetem a teveklubbos emberkéket hátha akad valaki ,vagy esetleg merengek egyet .. hogy min ,hát magamon ..meg az életemen meg iylen féle dolgokon ,.. meg a szerncsén meg a napon ,ami ma úgy sütött ,olan bíztatóan ,szóval meg is van a mai program

Címkék: élet nap lélek érzések őszinte.remény

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr31288534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása