bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

igazság

2008.01.05. 20:34 | üresen álló | Szólj hozzá!

annyi a ma esti programnak ,ma nem megyünk sehova,nem is nagyon volt kedvem ,de aztán amikor már úgy tűnt hogy mégis megjön a kedvem és megyünk megyünk ,akkor érkezett be a mamám a szobámba és éppen a csőszárú farmerembe húztam át a rózsaszín övemet amikor ,azt mondta ne menjek sehova , mért nem szóltam szilveszterről ,hogy csak reggel jövök haza ,suhant el a kérdés a fejem felett... és nem tudodm mit mondnai csak dobálózni a szavakkal ,és rájöttem hogy tök igaza van a mainak mindneben amit mond ,kivéve abban hogy nem szertem... úgyhogy msot tényleg eldönöttem ,változtatok ,a mocsoks lekelem megpóbálom tiszára mosni vagy tisztára mosni mint amilyen.. megpróbálom .. meg kell tennem.. hogy gaz ember hogy igazabb ember legyek..

Címkék: élet igazság őszint

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr10286192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása