bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

éltet

2008.01.04. 22:35 | üresen álló | Szólj hozzá!

eheh hát ironikus az élet ,nagyon is az . ... lebukott az inyfékkel ,és most rajtam akarná leverni a balhét . . . háháhá hát röhögnöm kell esküszöm  ...de mégis ma én mentem el vele és vettem új pricinget a pofijába utána go haza a busozn merengőzgettem egy darabig és hallgattam ahogy beck zoli bácsi énekli azth ogy fával átevezni átvezni. . .aztán haza é elő a laptoppal ,kicsi chat meg msn-en ,ahogy az a tipikus nincs snekim ,emberkéknél lenni szokott van a gép és van ott pár online cimbi akik alap hogy a bajba a picsába vannak ,nem melletted ,nah nem is nagy baj hiszen ők csak online fierdesek ,aztán irány megint a város a busz az újabb merengő ,ismét beck zolit hallgaok és megint csak át akar evezni ,bazzeg hova akar ez evezni ,komolyan néha azt se értem miről éenkel ,máskor meg tök megértem és átérzem ,ez a mai az elöbbi volt  nem értettem ,csak evez evez egy fával ,vagy fán.... zrinyibe mentünk és kitalálatm hogy a miénk legyen a legvidámabb asztal ami persze kurvára nem jött össze mivel én is ott ültem ,úgyhogy elég szar esténk volt ,nemrég rtem haza  ,untam már ,meg minden csak áradt belém a cigi fülst egy jéger is lecsúszott emg egy kevés sörci aztán elindultam haza ... a sötét utcában ismét zenét hallgattam...merengő és merengő ,bár kcsit uncsi már a zene mégis ez tart élteben ,ez az egy monmetüum ez az egy dolog..csak a zene és az ének...most ismét itthon vagyok ,a kád forró vizencském már elhült a testem össze szennyét leszedte rólam ,bár a lekelm belül még mindig ugyan az ,szennyes és mocskos mint a bűnös város sötét utcái ...de nem sjanálom ,hisz sokan vagyunk így ezzel .nem csak én nem az én lekelm ilyen,nem akarok,már ezzel így tovább menni ,néha ezt gonodlom ,aztán mégis látok valami benne ami kicsit világít ami icsit tiszta még benne vagyis bennem ,ami szép ... remélem ,ebben kell hinnem ,mert ez tartja a lángot égve ,ez éltet...

Címkék: zene lélek érzések őszinte értelem

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr76285152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása