bogozd ki !

Miről szól a blog ? ,Jó kérdés , nem tudom ,talán rólam ,talán arról hogy mit gondolok és érzek ,amit nem merek mondani ,mert úgy csak értelmetlen hablaty lenne ,ki tudja? lehet hogy csak egy kitalát szemény ,lehet ,csak egy mese az egész .szégyen vagy mi fene . .

Friss topikok

Linkblog

HTML

valami most kezdődik el . .

2008.01.03. 17:26 | üresen álló | Szólj hozzá!

....a suli ,nah az elkezdődött...újult erővel aludtam el ismételten ,mindha csak hétfő lett volna ,a tengap levágott ,tucatra belött hajam ,reggelre úgy állt nmit egy használt wc-kefe ,így vágtam neki a fáradt csütrötöknek. végülis nem is értem miért sír a sázm ,hiszen csak 5 órám volt ,amikoris az elő óra első öt percében ,olyan érzésem volt ,hogy mingáyrt oda hányok. aztán elmúlt , ismét pörögtem ,nmit szoktam ,és nem mutattam hogy belül ,rossz nekem ,mert az ,komolyan üvöltenék mindenkivel ,smot példának okárét azzal a kedves barátnőmmel ,aki folyton a pénzét hajtaná be rajtam ,miközbe ő tartozan nekem ,és néz szépen hülyének . . nah igen a barátság ,sok sok pénz jó pofa a vigyorhoz és hogy mindig ugorj ha kell valami a másiknak ,de te le vagy ejteve  ,ez erről szól ,és sajnos csak egyre durvább lesz , ez van ,ezt kell szerteni . Ma felvettem msn-re  egy volt osztálytársam ,a bmx-es bandához tartozik ,amihez mindenki tartozni akar ,nem persze ő nem a nagymenő bandavezér inkább csak amolyan fegyverhozdozó ,de most jó lesz ő is . . . aki a kicst nem becsüli ,.. nah persze nem akarok én tőle semmit  ,nem kell nekem a bmx-es bagázshoz tartozni ,sőt inkább nem tartoznék sehova  . . ez így van sajnos  , mert  nem érzem jól magam ,egyik ,körben sem ...de mit tehetnék ,kiszakadni onnan ? áh kizárt ...nem elnnék elég erős hogy utána egyedül legyek ,vagy hogy valaki is utáljon ,vagy ilyenek.
Tegnap elég furcsa beszélgetést folytattam a csillagszemű illetővel ,és  arra jutottunk hogy jól leoszottuk egymsá fejét ,persze csak mnidha viccelődnénk ,..meglepő volt..érdekes és egyben baromira kiábrándító , Mi a faszt akarok én ettől a baromtól ?,rázott meg hirtelen a kérdés ...azt hiszem most már tényleg elég erős leszek ahoz hogy ezt a dolgot lezárjam ,holnap megyünk ismét zrinyibe  ,majd emos-bmx-es-tucatos lánynak öltözök és várom hátha az egiky bmx-es -emos-tucatos -vasalt fejű egéyn szemt vet rám , addig viszotn még túl kell élni egy pénteket ,szuliban nem les gond  ,de még le kell állítanom ,valahogy a kedves pénzbehajtós barátnőmet ,nem is tudom miért hagyom hogy ilyen hülyének nézzen ,bazzmeg, elvárja tőlem hogy jó pofát vágjak mindnehez ,közbe ő meg úgy leosztja a fejem mint a picsa , folyton pénzt kérget és néz hülyének folyamatosan .. hát gratulálok ,közbe emg így legjobb úgy legjobb bartnő ,hát lófaszt a picsájába  .. nah ennyi volna.. mert ezt úgyse mondom ,meg neki ,majd hazudok valamit ,abban már úgy is profi vagyok ,ha  nincs kiút akkot csinálok magmanak ,egy álomlétrát ,vagy nevezzük inkább hazugság trambulinnak ,amire ráugrizok és huosz már kint is vagyok a gödörből .ennnyyííííí

A bejegyzés trackback címe:

https://russian-geisha.blog.hu/api/trackback/id/tr36283464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása